luni, 1 septembrie 2014

Recomandări - Pensulele Real Techniques

     În timpul cursului de machiaj am aflat de pensulele Real Techniques şi mi-am cumpărat vreo două:  Stippling Brush şi Expert Face Brush. Le-am folosit pe rând  atât pentru fond de ten cât şi pentru aplicarea fardului de obraz, însă nu foarte des. Dar, într-una din zile am fost mai atentă la aplicarea fondului de ten cu pensula Expert Face Brush şi mi-am dat seama ca efectul obţinut era unul natural. Asfel, m-am hotărât să mai achiziţionez câteva pensule ca să văd ce pot face, nu înainte de a citi un pic despre ele şi de a vedea tutorialele Samanthei Chapman referitoare la modul de folosire.
    Nu ştiam cine sunt surorile Chapman sau Pixiwoo, cum sunt cunoscute în blogosfera beauty.
Am luat seturile Real Techniques Starter Set si Real Techniques Core Set şi am început să mă joc cu ele. Primul set este format din pensule de ochi iar cel de-al doilea din pensule pentru faţă. Cu ajutorul acestora se aplică produsele de machiaj mult mai uşor, amestecarea şi uniformizarea culorilor se face fără prea mare efort, obţinându-se un rezultat plăcut privirii.
Deşi nu toate pensulele pot fi folosite în scopul descris pe ambalaj, li se pot găsi alte întrebuinţări.
Acestea se pot cumpăra de pe www.makeup-shop.ro iar filmuleţele care prezintă modul de folosire le găsiţi pe www.realtechniques.com.
Recomand aceste pensule cu mare drag şi consider că sunt ideale atât pentru începătorii în arta machiajului cât şi pentru avansaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu