luni, 1 septembrie 2014

Review Bioderma Sensibio H2O - apa micelara

Încep acest articol spunând că nu sunt fan al produselor Bioderma, chiar dacă mi-au fost recomandate de doamnele din farmacii şi de prietene. Motivul este faptul că, deşi pe ele scrie că sunt pentru piele sensibilă, mi-au provocat iritaţii, uscarea pielii sau coşuri. Căutam de mult timp un demachiant bun şi care să nu irite pielea după folosiri repetate. Am cititi multe laude despre acest produs, dar cum am mai păţit să cumpăr ceva după laudele fetelor din blogosferă şi mie să nu mi se potrivească, m-am dus cu inima strânsă la un Sensiblu şi am cerut o mostră. Iniţial mi-au răspuns că nu au, dar o doamnă drăguţă de acolo a căutat şi a găsit un flaconaş tip mostră pe care mi l-a dat. Am ajuns acasă, am desfăcut ambalajul şi m-am demachiat sperând să nu mă trezesc cu monstruleţi aşa cum se întâmplase până atunci.
 Am rămas plăcut surprinsă însă de acest produs, tenul meu nereacţionând urât. Cu mare bucurie m-am  dus a doua zi la aceeaşi farmacie şi am profitat de o ofertă pe care o aveau , două stricluţe de 250 de ml la preţ de una. Aveam nevoie de ceva atât pentru demachierea fetelor pe care le machiez cât şi pentru a mea.

Descrierea producătorului:

Special formulată pentru pielea sensibilă, normală sau uscată, soluţia micelară  Sensibio H2O curăţă delicat faţa şi conturul ochilor îndepărtând machiajul rezistent la apă.
Micelele din formula sa atrag şi captează impurităţile, menţinând în acelaşi timp echilibrul cutanat (fără detergent, pH fiziologic).

• Ingredientele active cu efect calmant şi decongestionant previn şi reduc iritaţiile.

• Sensibio H2O garantează o toleranţă oculară şi cutanată excelentă (testat sub supraveghere oftalmologică).

Sunt de acord cu această descriere, dat fiind faptul că nu mi s-au iritat nici ochii, nici pielea după folosirea îndelungată a apei micelare. Sunt deja la a doua sticlută şi voi recumpăra acest produs atunci când se va termina.

Sper că v-a fost de folos acest review. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu